annars så

0kommentarer

annars ere väl mycke så här, en vecka kvar till nyc dock, så fett jävla bra. i denna dystra sinnestämning blir jag lätt lite blödig och tänkte därför återigen blicka tillbaka på ytterligare något jag skrev en gång i tiden det är ju hur roligt som helst, ha???????????????????????
.
jag hade aldrig tvekat, sedan tvekade jag, och det sorgligaste var inte att jag gjorde just det utan att jag fylldes med en skräckblandad förtjusning vid tanken. att vara fri återigen. för jag är inte fri nu. det är jag väl inte? allas våra jävla liv som cirkulerar kring odefinerbara ting; kärlek, frihet, lycka. ge mig någonting fast, något subjektivt och rakryggat.
vart ligger egentligen felet i trygghet? utom räckhåll men ändå tillräckligt för att driva oss till rastlöshet.

Kommentera

Publiceras ej