a tour

0kommentarer

jamen då rullar vi. en mikrorundtur i mitt område. utvalda hotspots som inte visats än.
det här, mina damer och herrar, är the devil's staircase och den leder upp till vår gata. den bestiger man när man är påväg hem igen efter diverse strapatser. om man inte vill åka golfbil med kenny då.
och så här ser den ut på nervägen
OCH HÄR, bilden vi alla väntat på: grinden till vårt område. här JOBBAR det faktiskt folk. typ fyra pers eller något. jag har ju aldrig förstått mig på sådant här, grind till området, grind till hustomten och lås på dörren. men om andra sover säkrare så unnar jag dem det. storsinta jag! hur som helst är de väldigt vänliga de som jobbar här.
och till sist, så här ser det ut precis vid vår grind på vår gata. inte för att SKRYTA men bakom spaljen har vi faktiskt havsutsikt... och utsikt över ett pågående skyskrapsbygge. men nog om det. imorn ska jag försöka ta lite bilder på huset med lite mer möbler i, alla rum osv. alla våra grejer kommer dock inte förrän om en månad tidigast. och just det, MAMMA: det finns skumma insekter i trädgården, men måste säga att jag är positivt överaskad över avsaknaden av äckliga djur. har inte sett en enda (ta i trä) kackerlacka hittils!
p&k

Kommentera

Publiceras ej