bitch ett!!!!!

1kommentarer

ja idag var ju en besvikelse. var som sagt var på polisförhörm men fick såklart inte mitt uppehållstillstånd. har fel "förvisum". allting som kan gå fel med min uppehållstillståndsansökan har gått fel. nu åker far och jag till hong kong på måndag för att lösa det. kul att första gången i hk blir som papperslös. arme flickvasker tänker ni. jag vet tänker jag. imorn ska jag på strandutflykt med hela high school. tävlingar och hejarramsa och rekvisita och hela paketet. härligt. här ska ni få se en bild på vår lagtröja. vi är då 12 (grade) EARTH.
ja ni ser ju själva vilken tvärball design. 13 är förövrigt graduation year. nu ska jag kolla på tv med papsen. tror jag. ha en trevlig afton!
 

1 kommentarer

Mamz

31 Aug 2012 12:51

Ojojojojoj!! Hur har det gått?
Kanske kastar de ut dig ur Kina och du får komma hem til mammisen!!!?

Hoppas du passade på och köpte glutenfritt bröd när du ändå var i Hongkong.. XXXOOO

Kommentera

Publiceras ej