ett land utan salt

1kommentarer

tjaaaa, kan inte bidra med så mycket ny info faktiskt. vi håller fortfarande på att rusta upp liksom. fast JO, har ju då skaffat mig min första lokala bekanta här i shenzhen! Kenny heter han och han är golfbilstaxichaufför här i området där jag bor. jag har förhoppningar om en mycket fin vänskap oss emellan baserad på gemensamma intressen som golfbilar och på våra lika egenskaper som exempelvis vår servicekänsla. it's gon' be great. det är väl annars svårt för mig att slå det köttiga WOW som drar igång nu, och som hur trött det än har blivit verkligen är en sak jag önskar att jag deltog i. men man kan ju alltid försöka. slå det menar jag.
-
dagens bilder:
jag och brorsan, sånna jäkla spexare alltså. så galna
områdespoolen, the place to be. det är här vi hänger. nu ska jag svimma i sängen
ta hand om er trollungar

1 kommentarer

Mans från Dans padda

09 Aug 2012 19:17

Ser varmt ut.hur varmt är det egentligen? Puss! Mams

Kommentera

Publiceras ej