flyr plikten

1kommentarer

usch, usch och fy verkligen. skolan är svår och jag orkar inte plugga. alla på SIS är 100% ambitiösa, intelligenta och motiverade. min motivation puttade iväg mig till kina men att studera intresserar mig inte särskilt mycket egentligen. speciellt inte när pressen är så stor. hur som helst: ska försöka komma ihåg att ta med kameran till skolan imorn, så kanske jag kan ta lite bilder på hemvägen på vårt torg där vi hänger osv. annars idag har jag bara varit i skolan, hängt lite vid poolen, svettats en hel del, pluggat lite musik med min skolkompis matt och nu sitter jag här och skriver fastän jag borde sova. jag har blivit dålig på att sova. det kanske också är något jag borde plugga på. HELT FAB ju. här får ni en något oklar bild på mina senaste inköp. ta hand om er, amen.

1 kommentarer

Maria

21 Aug 2012 20:50

Gulliga kläder hörde du!!! Sömnen är viktig så försök nu sova ordentligt så skall du se att allt klarnar och det går lättare i skolan. Klart att det blir jobbigt med miljöombytet och att komma i ordning och samtidigt börja skolan. Kram Maria

Kommentera

Publiceras ej