fynd

4kommentarer

kära församling,
tyvärr är det intet nytt på bildfronten. glömmer kameran hemma och grejer. men ska försöka att imorn eller på måndag skrapa ihop ett litet inlägg om området jag bor i. och imorn ska vi och shoppa så då kan ni la få se lite kitschiga bilder från det. idag har vi annars monterat ihop våra originella IKEAmöbler (de finns här också) och varit på en liten minishoppingrunda. den avslutades med en drink i vårat kvarter, en GT för 20 jävla kronor. DET kallar jag en riktig happy hour. hur som helst, ni får idag nöja er med att vila ögonen på vår lilla men trevliga trädgård som börjar med en liten gräsmatta och slutar med höghus.
hoppas ni har en trevlig kväll senare alla vänner/kärlekar/familj

4 kommentarer

Mams

12 Aug 2012 16:20

Trädgård? Finns det läskiga insekter också?

Puss!

Anonym

12 Aug 2012 20:05

jäklar de var billigt!

felicia

12 Aug 2012 20:26

hejsan, jag ska ha en fototävling i veckan där man kan vinna fina priser. om du är intresserad kan du väl slänga in en kommentar i det här inlägget http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/august/120812.html så jag kan meddela dig om när tävlingen är öppen eller så kan du följa mig på bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/3595215/felicia-knutsson så märker du nog själv när tävlingen börjar osv.

tävlingen öppnar senast torsdag, hoppas att du vill vara med! ha en bra dag:)

Maria

20 Aug 2012 14:39

Annat än skogen i Djupedalsäng ;-)

Kommentera

Publiceras ej