temainlägg: 70's highlights

1kommentarer

ja huset, vårt hus, detta hus har precis som alla boenden sina egenheter. i det här fallet handlar det om det inte så ovanliga sjuttiotalssyndromet. nu ska jag ge er en komplett guide över 70's i villa 166 shenzhen.

exempel nr 1: en fetisch för träfärgade skåp ÖVERALLT, i alla badrum, köket och ja, där man kan ha träfärgade skåp
exempel nr 2: en BLANDNING av olika träslag (det är tyvärr en fejkad highlight, eftersom den har blivit efterkonstruerad, men ändå).
exempel nr 3: här har vi en riktig klassiker, den bästa av dom alla faktiskt! jag ger er....... trumvirvel....... den GRÖNA bänken. hallå eller?! vilken SJUKT bra grej liksom, lite färg i vardagen! nej faktiskt inte. lite så att man funderar på att köpa en slipmaskin för veckopengen
exempel nr 4: en så enkel sak som föråldrade hushållsapparater gör mig nostalgisk. på bilden har vi två fläktar som ser ut som de ska iväg på sin första månlandning, och en spis vars plattor har hypnotiska egensakper
det var allt för idag kamrater. vem visste att det rymdes inredning här på bloggen också?! jag är en sån alltiallo. pusseli
ps. strandi, välkommen du kan bo i min garderob. den är stor ds.

1 kommentarer

Dans padda

08 Aug 2012 20:26

Hej gumman! Mormor och jag sitter här och tittar på dina bilder. 70-talet var ju en härlig tid tycker vi då vi båda var unga! Njut! Kram! Mamma och mormor

Kommentera

Publiceras ej