viva

1kommentarer

härliga måndag! så fylld av liv, hopp och förväntningar inför den stundande veckan. 
NEEEEEEEEEEEH skojade bara. det finns få bra saker med måndagar faktiskt. tyvärr. någon dag måste ju dock vara den sämsta. nu ska jag berätta lite om min lördag som utlovat:
min lördageftermiddag började på ett massageställe där vi var några som i kungliga fotöljer njöt av fotbad och fotmassage. perfekt lördagsuppvärmning. sedan käkade jag middag med mina klasskompisar och firade marguerite som har fyllt arton år denna veckan. det har jag tyvärr dock ingen bild ifrån
sen var det som sagt dags att svänga på sina lurviga igen, denna gången på viva. trevligt ställe faktiskt. en utav de bästa sakerna med china hittills är hur oberäkneligt och flippat vissa saker är. på viva spelar de klockan cirkus 1 am. en mindre känd Eric Saade- låt. varför? (frågan är väl snarare varför kunde jag låten? jag lever med hans number one fan. en annan fråga är ju blev jag glad när jag hörde låten? mellan dig och mig, kanske lite)
matt och kim(berly) inne i dimman uppe bland molnen osv osv. efter viva var vi ute på fler äventyr som jag inte har fångat på bild. sammanfattat en trelig kväll helt enkelt.
och för att avsluta; en liten bild från idag. min ASGRYMMA biologilärare och klassföreståndare mr mcelroy beställde hem bubble tea till hela klassen bara sådär. bubble tea är förövrigt som mjölkisthé med slimiga gummikulor i. theet var gott, gummikulorna kan man leva utan. dagens kinarapport är härmed avslutad. ses imorn polare. 
 
 

1 kommentarer

Mams

27 Aug 2012 22:47

Vad ska man ha "gummikulorna till"? Tugga på eller ska de vara som sådant där godis om "poppar" i munnen? För övrigt så blir jag lite oroad av uttryck som: "inne i dimman uppe bland molnen "..
Du håller väl inte på med några dumheter min kloka flicka? ;-) Puss!

Svar: De ska väl vara något slags tuggmotstånd. De smakar ingenting så det är du det som gör en lite konfunderad (och äcklad när det känns som minisniglar i munnen). Kära mamsen, lite bildspråk måste man ju få tillämpa. Jag använder inga tunga droger, jag lovar. PUSS
jul

Kommentera

Publiceras ej