seek truth, be kind, love beauty

0kommentarer

fin rubrik eller hur, det stod på en skolvägg med stora bokstäver, tycker det är en fin skolslogan. idag så avslutade jag min andra slutexamination i svenska skolan, så det tänkte jag att vi skulle fira med ett blogginlägg! kina i väderväg nu är SÅ FETT JÄVLA OTROLIGT MONSTERTRÅKIGT, seriöst själen gråter. det är femtongrader, regn och pisskallt/rått varenda dag och har varit nu i någon vecka. så hör jag att ni har snö hemma och då blir jag banne mig avundsjuk. en glad nyhet är i alla fall att jag i februari ska till thailand för första gången i mitt liv, det ska bli trevligt. tar ju ca 2,3 timmar med flyg till bangkok härifrån om jag inte minns fel. chill äre. men nu, BILDER: 
det här mina dames and gents är nic, kimberlys bror och en av fyra elever i vår franskaklass. alltså det var så himla roligt, för vi var på ett litet franskt bibliotek som de har här på vår franskaklass i torsdags och nc försökte showa off lite för vår franska fröken genom att välja en tjock svår bok. mysteriehistorier... POUR FILLES (för tjejer)
så här ser det ut många dagar när vi käkar lunch, vi är ju fyra tappra själar som har skrivit under ett papper på att vi går hem och käkar lunch (nej man får ej lämna skolan annars, fritzl) och sen går vi ut o köper japansk snabbmat istället.
två av mina pals i fredags, david från mexico och thiago från brazil, och så pedofil- cedric från tyskland i bakgrunden då
mitt suddiga glada kompisgäng i lördags
sen blev jag så himla glad att jag nästan började grina, för igår kom världens bästa paket skickat med posten från min ledstjärna till mamma. det innehöll glöggmandlar och russin, pepparkakskrydda, ett brev och så skumtomtar förstås. älskar henne så jag smäller av ibland.
 puss och kram kamrater

Kommentera

Publiceras ej