everybody's facebooking it

0kommentarer

ja jag vet att alla verkligen facebookar sönder sitt bakishuvud, fattar dock inte riktigt varför det är så jävla cool att vara ett okontrollerat fyllesvin. men måste här på min lilla privata blogg ge mig själv privilegiet att efter två dagars festande på raken dra till med ett FY I HELVETE vad illa jag mådde imorse. men inget som inte löses med burköl, sangria och skumpa. har faktiskt laddat över fyra RIKTIGT jävla dåliga bilder från min kamera. svimma itte nu
på nyårsafton tyckte jag det var ASVÄRT tydligen att dra fram kameran vid fem när vi var hemma. fånga festen i dess essä, här är min pojkvän som har odlat sin man alldeles för lång verkligen
supersnutt
dagens, ofelia och världens bästa nyblivna artonåring!!!!!!!!!!!!!!! lipade som fan efter att vi uppträtt, fan lipade som fan hela kvällen
ang och den andra nyblivna artonåringen som halsade minijäger på beställning. fin kväll såattee....... min kamera är så jävla GRYM. natti

Kommentera

Publiceras ej