02:42

1kommentarer

hej sverige! som min otroligt innovativa rubrik förtäljer så är klockan 02:42 på natten här i Kina, vilket betyder att jag faktiskt HÅLLER mitt halvlöfte till er om att uppdatera er om life of china idag. sedan vet jag ju inte hur många som beslutar sig för att läsa life of shenzh klockan..... klockan kvart i nio svensk tid en måndag? ganska många förhoppningsvis insåg jag nu. kort update om dagens bestyr: idag har jag varit i det så kallade artist's village och shoppat tavlor. de har allt. förvrängda mona lisor och sexuella frida kahlos. sedan fikade jag med min vän alejandro och efter det bar det iväg till ett cocktail party som min kompis lecys storasyster anordnade. vi har ju kinesiskt lov just nu här i kina. kort sagt en mycket lyckad kväll. efter tre sega nätter är jag dock hyfsat mör just nu. faktiskt. hur vild låter jag? inte så kanske. hur som helst, igår var vi ju på en strand här i närheten. närmare sagt dryga timmen från shenzhen var vi på URTJUSIGA dameisha sheraton och käkade brunch för att sedan glassa vid poolen/havet. här har ni bildbevisen:
fille finliraren med sina bufferäkor. önskar att jag hade tagit en bild på den fantastiska maten. önskar också att jag hade smakat mitt första ostron, men det gjorde jag inte.
en instagraminspirerad matbild dårå, men det här var min efterrätt. och då skall det tilläggas att jag faktiskt inte kunde äta alla de små söta bakverken som var uppdukade. alla mina fans är medvetna om att jag är glutenintolerant va? (bloggläsarhybris)
så här såg min eftermiddag ut. en suddig linje mellan pool, hav, himmel och paradis.
coca cola- trippar vid poolkanten. hoppas ni har det bra därborta i svea rike. saknar er alla ska ni veta. puss och kram
 
 

1 kommentarer

Mamz

02 Oct 2012 07:24

Tänk på hur det var för en vecka sedan här och ta det gånger två så vet du exakt HUR tacksam du ska vara för din baddag!! Fast du ska ta det försiktigt i solen med huden. Snygg nu - ful senare i livet - och du ska vara gammal längre än du är ung.. Fast mamz älskar dig hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej