cleanin out my closet

0kommentarer

hallå alla snygga individer därute, som ni redan blivit varse om genom min flitiga blogguppdatering så var dagens klädtema represent your culture- day, vilket jag tycker att jag lyckades ganska bra med. jag kanske inte riktigt har förklarat vad det är som pågår med klädkoden. vi har något som kallas spirit week den här veckan, vilket betyder att man har ett nytt klädtema varje dag. simple as that. klassen med flest utklädnader den här veckan vinner ett "pizza party". så jag har väl egentligen inget intresse av att vinna, men man är ju en lagspelare så att säga. här är dagens utklädda i min klass (alla koreaner med sina fina folkdräkter, verkligen så fina):
utstickarna på bilden är jag, Ji som faktiskt är korean men sportkorean då, marguerite med sin franska baguette och brunno, brazilian and chillin
 
annars då? som en vän här säger, DET DOFTAR FREDAG mina vänner

Kommentera

Publiceras ej