etapp nummer 1

0kommentarer

hej änglar, ni borde alla vara fantastiskt nöjda när ni hör att det jag faktiskt gjort de senaste dagarna är pluggat som ett djur, OCH, klarat av första etappen i mina två första korrämnen (svenska distansgymnasiet). grattis till mig liksom! fantastiskt ju. så idag var jag ute och hade kul med mina vänner för imorgon är jag ledig. kan ni fatta, ledig. det är verkligen som permission ska jag säga er. det där fängelset alltså, de skojar inte. så, jag roade mig framförallt med mina små tjejkompisar som är hyvens allihopa. speciellt kim, som är lite utav min second in command med tanke på att vi har i princip exakt samma förusättningar, och är nästan exakt lika mycket för långa för life of midget här i kina. här är jag och kim för några helger sen när vi försökte posera amerikanskt (slut style) för kameran:
så ser hon ut, lilla kimberly. annars då? imorn blir det shoppingtur. var ju ett tag sen så att säga. på fredag ska jag faktiskt på utflykt, det bär av till stranden över natten. funsies som jag har lagt mig till med att säga. åh herregud, språkförfallet. sov gott pussgurkor.

Kommentera

Publiceras ej