planer

0kommentarer

låt mig presentera julias morgondagssysselsättning (älskar svenska språket):
jag ska alltså bli gräddpajad i ansiktet till förmån för en kinesisk flickskola. kan komma att bli intressant alltså. jag vet inte om jag har förklarat att det på amerikanska skolor är en väldigt stor grej att vara SENIOR, och hu det då skulle ses som ett fantastisk privilegie att få paja grädde i ansiktet på en SENIOR. men vad gör man inte för hjälplösa små flickor. 
annars då? jo jag börjar banne mig bli asiat, se här vad jag gjorde idag på lektionen (indikation nr1 är för övrigt att jag gjorde något på lektionen):
ser ni vilken jävla snygg blodpump eller?! nöjd är jag. ska väl i och för sig tilläggas att killen jag jobbade med tilldelade mig uppgiften att kopiera en bild i en bok medan han forskade och skrev ner all fakta. jag är lite som marshall i himym, jag har min goudaost i alla fall. hur som, imorn äre fredag!!!!!!!!!!!!!! jag lever för fredagar nuförtiden. vi hörs mina fromma små lamm

Kommentera

Publiceras ej