avslöjande

0kommentarer

jag skrev en hel fyndig inläggstext som självklart försvann. det är vad man får av tekniken för lite ansträngning. hur som helst, idag avklarade jag med framgång mitt sista polisbesök. om en vecka får jag mitt uppehållstillstånd. GRATTIS TILL MIG, det har jag fan förtjänat. annars har min dag mycket liknat den föregående. har pluggat (snälla döda mig nu) och under tiden nostalgitrippat till förra sommaren på julias blogg. ni ska få se lite bilder som hon tog sommaren 2011: 
sen cheese i sen sommarnatt. den cheesen är helt priceless
slungar för fullt ute på stan
nattedopp i mölnlycke town 435
en av mina bästa människor som jag saknar väldigt mycket på en rolig kväll
jag och min favvo i danmark efter take that
som sagt. en fin sommar var det. mindre fint blir utseendet på det här inlägget med varierade bildstorlekar. så blir det när man tjuvar. men vad ska man säga, kärlek kommer i alla former och storlekar. 
ta hand om er!
 

Kommentera

Publiceras ej