DU GAMLA DU FRIA

0kommentarer

kära vänner! 
Jag vet inte om ryktet har nått er (jag är ökänd) men andledningen till att jag har svackat lite på bloggfronten är en mycket spontan sverigeresa. jag är alltså just nu i kära gamla svea rike på en två dagar lång visit, åker hem imorn kväll igen till kina. det var ju uppenbarligen det jag syftade på när jag pratade om en överraskande händelse, men jag kunde inte dela med mig för att jag och julia bestämde oss för att överraska vår bebis jennifer med min hemkomst. så i söndags smög jag mig på henne bakifrån (verkligen inte så snuskigt som det låter) och gud vad överraskad hon blev, det var fint! sen gick vi och firade hennes födelsdag med middag på manana. mycket trevligt. jag har bilder som jag ska lägga in på datorn när jag har tid! men for now ville jag bara informera om läget. ska uppdatera riktigt igen när jag är tillbaka i kina. det är trots allt det bloggen går ut på. 
ta hand om er!
 
JUST DET, varför är jag i sverige överhuudtaget? Jag var tvungen att PERSONLIGEN visa upp mig på skattekontoret för att skriva in mig i sverige igen, pga den nya skolan. så 40 timmars flyg inom loppet av tre dagar. fint. puss igen

Kommentera

Publiceras ej