en förkylning senare

0kommentarer

kära bloggson, nu är jag åter på plats i mitt nuvarande hemland- the great China. sicka hektiska dagar det har varit. mycket slängande fram och tillbaka för ett ynka litet papper. men det var hur som helst fantastiskt gött att få träffa alla mina små änglar igen, även om det bara blev korta möten. ni får komma hit allesammen, okej. jag har inte knäppt särskilt många bilder med tanke på att ni förhoppningsvis vet hur sverige ser ut... men tog några bilder när vi överraskade jennifares med middag på mañana så det kan ni få se på: 
nyöverraskad och glad liten bebs
passar på att gosa med mina favvisar
snortar upp lite julle
och sen avslutade vi kvällen på pustervik, där julia och jensi skulle skicka en hälsning till en china- kompis. det var en stressad visit hem, men som sagt var hur bra som helst att träffa alla mina livs kärlekar. ska uppdatera igen lite senare, för idag har vi för tredje gången sedan jag flyttade ett mycket kärt födelsedagsbarn. mer om det lite senare. pok

Kommentera

Publiceras ej