indiskt

0kommentarer

ja så i eftermiddag/kväll har jag umgåtts med en tjej som inte är min favoritmänniska på jorden men som jag självklart är för snäll för att neka (mitt fantastiska sälle). hon är inte taskig, bara en klängig mytoman. tyvärr så är jag lite utav ett dragplåster vad gäller klängiga mytomaner. de flockas kring mig som barn kring tomten på julafton, och som den snälla gamla vitskäggiga gubbe jag är så har jag inte hjärta att ta ifrån dem deras nyfunna "vän" (jag). jag känner mig bara trött, jävligt trött. min klasskompis, världens gulligaste kille, Dong Min var med dock så det var skönt. efter det slängde jag iväg och spelade lite biljard med andra människor. nu sitter jag här mentalt sargad och redo för min skönhetssömn. i äkta dogge doggelito- anda slänger jag som avslutning in TVÅ BILDER PÅ KÖPET. natti natti
jag inför middag i hong kong, och påväg att bli överkörd av en aggressiv minivan. det blev jag inte. lugna er.
en av alla gator jag promenerade på i min ensamhet. lite så här ser gränderna ut hong kong

Kommentera

Publiceras ej