läxfri

1kommentarer

god afton, ikväll är jag läxfri sör i princip första gången sedan jag började skolan här. helt otroligt. har till och med hunnit med att titta på step up 3. håller på att ta mig igenom de filmerna, och är numera fast besluten om att jag MÅSTE lära mig dansa. framförallt salsa. det är banne mig det sexigaste som finns.
HUR som helst, annars då? jo jag pluggar, svettas, är trött, men mår trots mina små i-landsproblem väldigt bra. klimatet är gött, mina vänner är trevliga och livet är för det mesta angenämt. Men nu madames et monsieurs ska ni äntligen få en liten 360 graders titt på min husundervåning, med möbler. alltså exklusive badrum, mitt rum och ett litet gästrum är undervåningen i princip ett enda gigantiskt rum. jag ska visa: 
tv- delen av vardagsrummet då. ni får förövrigt ha överseende med eventuella grejer. det är ju real life of, inget inredningsreportage
om man bara vänder sig om när man står vid tv- sektionen så ser det ut såhär; köket ligger innanförbarmuren
om man sedan vänder sig ytterligare lite åt höger ser det ut såhär; våran respektingivande trappa som jag faktiskt tycker är väldigt fin (anteckna nu), och bakom denna pompösa skapelse finner vi.....
...en matsalsdel! och en till soffdel! milda makter! fast den här soffdelen har....
...en eldstad som är användbar absolut aldrig här i shenzhen med en genomsnittstemperatur per år på ca 30 grader, men nonetheless en fin inredningsdetalj. i fönstret syns för övrigt en av paparazzifotograferna från china daily som jag har efter mig. jag är av högsta nyhetsvärde här i kina
och med denna SYMBOLISKA bild avslutar jag rundturen, som för att säga fortsättning följer. övervåning en annan gång. puss och kram på er

1 kommentarer

amz

20 Sep 2012 20:15

uppskattar verkligen att läsa om hur du har de bebsson!! om du tycker salsa är sexigt, ett tips från dansproffset då................... så måste du kolla in bachata. de är ännu sexigare, man dansar väldigt nära oftast, de kommer du nog att gilla om du hittar en bra video på de, kan länka nån om ja hittar nån trevlig. de va ba de ja ville säga hehe. pusselipuss

Kommentera

Publiceras ej