midnatt råder

0kommentarer

OKEJ, så det är sent här i kina och jag har just återvänt från en kväll ute i vimlet, men jag kände att två kvällar i rad utan bloggande var alltför grymt mot er kära vänner. så det blir en liten "hänt bildextra" från vårt så kallade beach retreat: 
en icke så smickrande bild på mig och Jiyun på bussen påväg till stranden
Ytterligare en bussbild med mina classmates, från höger: kines, Henry, Jiyun, Claire, Marguerite
hur ball natur som helst på vägen dit!
efter en lång jätterolig dag med tävlingar, bad och chill så hade vi bbq med respektive klass. här är några av mina trevliga klasskamrater i väntan på koreanskt bacon. Allt som allt var min fredag en supertrevlig dag, hade mycket roligt. sov väldigt lite dock vilket jag fck betala för idag. trots det så sitter jag nu här sent på natten efter en återigen väldigt trevlig kväll. kul att man har kul i alla fall! Sov sött mina hjärtan när ni väl sover! 

Kommentera

Publiceras ej