semester

0kommentarer

äntligen! det finns en blogg.se- app till android nu också så kan uppdater från mobilen. känns jävligt skönt faktiskt. på så vis kan ni få lite mer smaskigt. jag har ju som sagt varit på semester i Sverige, och det var hur fint som helst, därav brist på uppdatering. spenderade all min tid med mina favoritmänniskor. har lite bilder faktiskt, ska visa (älskar den här mobilappen)


jag och bror när vi är påväg min första kväll för att....


...köpa kebab!!!!!! alltså fattar ni hur jag har saknat en sådan skönhet eller. götti


fick krama mina tjejer


dricka god öl


vara med och välja ut våra kattungar!!!! och gosa med mammis då


bli vald till xfactor (jag har vad som krävs). i stora drag en alldeles underbar vecka, tack vare alla tokbra personer som jag träffat. saknar hela bunten redan. har några fler bilder som kanske läggs upp senare. Good to be back! puss

Kommentera

Publiceras ej