söndagsseg

0kommentarer

alltså jag vet inte vad som händer men jag har bara ingen disciplin vad gäller bloggen längre. mitt liv är lite körigt, mycket att göra och segt läge just nu, har en liten vinterdepression för tillfället tror jag. men om två veckor åker jag till Thailand och jag har aldrig förut varit så taggad på semester. gud alltså. har haft en kul helg, i fredags firade jag en svensk tjejs födelsedag och fick umgås med svenska sköningar för en gångs skull. gött och patriotiskt. i lördags var vi och hängde på 40+- stället här i området och drack whiskey coke och lyssnade på liveband. ganska chill. idag har jag shoppat med Claire. här under är hon och jag idag


här är också en bild från tidigare i veckan när vi hade mismatch day och min vän Valen gick all in:


Kommentera

Publiceras ej