pådrag

0kommentarer

kära församling. jag kan med glädje meddela att jag idag har gjort sociala framsteg (hej jag heter Julia, jag är arton och fick just mina första vänner). faktiskt så har jag ikväll umgåtts med några skolvänner (kamrater?) och spelat biljard och druckit öl. sakta men säkert nästlar sig the swedish machine in i gänget. annars då? här får ni se en bild på min garderob:
det här, mina damer och herrar, är vad jag kallar en äkta peek-in-closet eller på svenska en så kallad strutsgarderob. den är inte stor nog att gå in i men tänjer man lite på nacken (strutsar lite) så kan man få in ett gott kik i garderoben och bläddra runt lite. jag planerar att fylla på den lite imorn då vi ska shoppa litegranna. nu ska jag somna sött till ett avsnitt av 90210. ny dag nya äventyr imorn.
dröm sött

Kommentera

Publiceras ej