tiden går

0kommentarer

hej alla saknade vänner. ni vet, allt eftersom tiden går här i kina och man vänjer sig vid livet känns det som om det finns mindre att skriva om. jag har ju lov den här veckan, men ni vet hur det är, ain't no rest for the wicked, och svenska skolan hade ju lov förra veckan så jag kör på. det rullar fint i engelska C, fick skriva en uppsats om eminems låt Stan som min lärare var mycket nöjd med, men min naturkunskapslärare verkar lite tvär. tur att jag inte vill bli en forskare utan livslust helt enkelt. annars då? våra saker kom ÄNTLIGEN från sverige igår. som vi har väntat. utan att låta för materialistisk vill jag ändå säga att jag var som ett litet barn på julafton. mina kläder alltså. har saknat dem.
sedan kom ju också ett skepp lastat med våra första besökare igår, en av dem ser ni här i bakrgrunden, magdans far
mina älskade prylar i oordning, precis som de ska vara
slutligen har jag på eftermiddagarna mest hängt med mitt gedigna crew; cedric (på bilden med sin retpizza som jag åtrår så mycket), fernanda, alejandro och mathieu. vi har någon slags rutin på gång tror jag. trevligt. hoppas allt är fina fisken med er. imorn kommer andre hit! ska uppdatera er om våra äventyr senare. puss
 

Kommentera

Publiceras ej