tjosan

0kommentarer

på bloggfronten intet nytt kan man säga. men vad finns det egentligen att säga? trots att man bor i kina så är ju vardagen alltid vardag. min kära mor gav ju önskemål om fler autentisk kinabilder och så vidare, och jag ska försöka att leva upp till dessa krav, men till dess är jag rädd att ni får vara tålmodiga. den här veckan och nästa skall jag avsluta mina första svenskakurser och jag är otroligt nervös inför detta. har ju aldrig haft en avgörande slutexamination via skype så att säga. så det är väl det jag kommer att lägga en stor del av min tid på inom den närmsta tiden. och lite kul såklart. ALLA förtjänar att ha kul, varför ska man annars leva? livsfilisofi av högsta kvalitet det där. hur som helst, min helg har varit bra. var med familjen i hong kong fredag till lördag. hong kong är en hektiskt och överbefolkad men ändå fantastisk stad. kom hit så ska jag visa er. igår roade jag mig med mina kära mexikaner, schweizare, tyskar, fransoser, koreaner och amerikaner. ganska bra helt enkelt. kom precis hem från en fikadate, det var trevligt. nu ska jag titta på senaste vampire diaries- avsnittet och skypa med mamma. vardag är vardag. a plutard mina vänner! 

Kommentera

Publiceras ej