vinklat del två

0kommentarer

tudilu, för er som vill se omgivningsbilder scrolla ner, för er som vill se dräggiga bilder på mig och mina vänner, stanna här. allt bra? allt är inte 100% frid och fröjd med mig faktiskt, som ni kanske kan ana med tanke på min frånvaro här. men det är helt enkelt så att jag har haft så fruktansvärt mycket i skolan på senaste, så att den lilla tid jag har över lägger jag på att umgås med min familjehalva och vara redlös med mina vänner. känner mig lite stressad för tillfället alltså, men det ordnar sig säkert. NU, varför pratar hon på tänker ni, när jag utlovade dräggiga bilder? här kommer min helg i review: 
 
mina amerikanska bruttor lecy och claire, claire som ska överge oss och flytta tillbaka till usa var med ute en sista gång i lördags, så det firade vi
fr. vänster: mathieu, nic, lecy, kimberly och claire. väldigt goa polare allesammans, här på vårat favoritställe- the tables. alltså fråga mig inte ens vad det är
claire, fernanda och kim, mina tjajor
david, fernanda och claire är hutlösa på amani. fest
till sist, jag som ger min lilla tös en salongsberusad jag-kommer-sakna-dig- puss. drägg och klägg som lovat! puss kompisar

Kommentera

Publiceras ej