big big girl in a big big world

2kommentarer

min hängivna skara FÖRLÅT. lite trubb(el)ulens i paradiset just nu. jag åkte som sagt till hong kong igår för att förnya mitt visum, och för att sedan återvända idag förmiddag. så blev inte fallet. måste vänta på att få pass med visum tillbaka på torsdag. så just nu sitter jag här ensam  på mitt hotellrum i hong kong medan papsen är påväg tillbaka till shenzhen. VILKEN FEST JAG SKA HA. kanske dansa tryckare med mig själv på någon klubb. kanske sjunga all by myself på en karaokebar (pun intended). ni förstår ju. (mamma VAR INTE OROLIG pappa kommer tillbaka ons kväll och hjälper med med visum osv. jag klarar mig bra). här ska ni få se lite bilder från gårdagens hong kong: 
min reaktion på min singelturism
TIMES SQUARE, som då även finns i hong kong. föga imponerande i jämförelse med nyc dock. men snygg farsa på bilden.
vår otjusiga utsikt från hotellet
utsikten från hong kong peak där vi käkade middag. helt fab i min mening faktiskt. nu ska jag plugga lite på mitt HOTELLRUM och sen ska jag ut och shoppa eller sightseea el. dyl. de kanske har någon singelturistgrupp som jag kan haka på. sköt om er så länge!
 

2 kommentarer

Maria

04 Sep 2012 09:43

Lilla Julia!!! Känn dig nu STOR och ta tillvara på tiden i Hong Kong som om du skulle vara på semester. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Det är bara att bita ihop och göra det till något positivt. Jätte kul att läsa i din blogg ;-) Kramar från Maria P.S Har tänkt på. Hur funkar det med TV där. Vilka kanaler kan ni kolla? Språk o s v???

Svar: tack så mycket maria! jag har klarat mig så bra så. vad gäller tv så är det kinesiska och några engelska kanaler som gäller! så vi har ett antal bra filmkanaler på engelska men vill man kolla svensk tv får det ske över nätet. kram!
jul

Mamz

04 Sep 2012 10:41

Det ante mig att det inte skulle gå så fort..Nej jag ska inte vara orolig så länge du håller dig på rummet ikväll! Har du hittat GF butiker? Förresten så börjar det nog finnas nya avsnitt av allt möjligt att ladda ner nu! Kram!

Kommentera

Publiceras ej