lörre

0kommentarer

tjenixen, idag är det lördag och igår var det fredag, vilket betyder att ni antagligen fattar varför det inte blev update igårkväll (för er som fortfarande behöver upplysas, jag roade mig). p.g.a att vi har någon slags kortsemester nu som är en kinesisk högtid så har alla mina vänner flytt landet, till antingen thailand, filippinerna eller tibet. ganska olyxigt sådär. så igår var jag ute och slänge med kidsen från den andra internationella skolan, QSI. det var trevligt.
idag har jag vaknat, poolhängt lite, käkat en god lunch på världens bästa mexikanska restaurang och sedan fått manikyr och pedikyr med magdis. skön dag helt enkelt. imorn ska vi åka till en strand här i närheten och käka hotellbrunch. somliga har det slitigt i livet ändå. här får ni två bilder från lunch. POKIS

Kommentera

Publiceras ej