intro till slut(et)

0kommentarer

seventh time's a charm. har alltid tänkt att trots mitt bloggande är jag inte en sådan där pretentiös bloggtjej som är ett bös, men jag har nog alltid vetat inom mig att allt som har med bloggande att göra är pretentiöst och bösigt som fan. om jag dock erkänner det kanske jag kan sluta flyta runt bland bloggar som ett ostron. end of story.

hej jag heter julia och min bästa egenskap är att jag är sponant kreativ. EN av mina värsta egenskaper är att jag inte kan slutföra saker jag påbörjar. jag är nyckfull. det här är la min femtonde blogg. har dock bestämt mig för att sluta dravla nu.


här är jag som mitt absolut råcoola själv. jag är stört fet


här är jag när jag är ute och svänger mina lurviga min bästa plast i hela världen är fg


här är jag och min mest ambitiösa sida. den ska jag ge er mina två läsare.

ciao

Kommentera

Publiceras ej