bestyr och dylikt

2kommentarer

god afton bjuder jag er! idag har det varit en händelserik(are) dag. jag kan ju börja med att säga att jag slängde de två limpor bröd jag kämpade ihop för dom blev rent ut sagt snuskigt jävla äckliga. så mammis, snälla skicka mig ditt recept så jag kan börja om i helgen! annars har jag i eftermiddag besökt både filips skola och min på det här meet the teacher- night. det var väl trevligt. fick en massa info, ett schema OCH en träningsoutfit som ni ska få se på bild. tänk ändå att jag går på en skola där man har en enhetlig träningsutstyrsel. vad fan liksom. kommer inte visa runt i mitt hus idag heller tyvärr. har inte hunnit ta bilder. men ska visa lite (LITE) från min nya skola:
det här är precis utanför dörren till min skola. havsutsikt och så
fasaden på min skola. i kina finns det inte bara en tarzan utan tre. på grund av att de är så många i landet. så en tarzan per var tredjedels miljard? eller?
bara en basketplan som jag har på taket på min skola. inte illa alls.
på hemvägen fick papsen ett infall så vi köpte oss en elcykel (den lilla blåa söta). BÄSTA uppfinningen lovar jag er. sinnesjukt bekvämt. sen att designen innebär weed på sadeln är ju en annan sak. det är ju insidan som räknas ändå.
ja och så var det ju det här med min träningsutstyrsel. jag vet inte om de hört ryktesvägen att jag är en så kallad 'big gurl' men jag fick shorts i strl XL och tshirt i strl L. tshirten passar bra som klänning så får väl springa runt som en princessa istället.
imorn startar skolan, vilket kan innebära något färre updates. men ska göra huset också snarast! ha en trevlig kväll mina änglar

2 kommentarer

Mams

15 Aug 2012 23:02

Älskling: allting klär en skönhet och du är ju schnyggast i världen oavsett kläder! Puss!

ams

18 Aug 2012 17:00

haha ja dör på outfitten!

och att alla ska ha på sig såna under gympan (?) eller va de heter där borta.

Kommentera

Publiceras ej