kwällen

1kommentarer

hallå turturduvor, faktum är att det är ganska så sent här i china, så jag kommer att vara ganska kortfattad. låter bilderna säga sitt. eller något. min kväll hur som helst:
började med en promenad vid hamnen då jag väntade på......
några tjejer från min klass (och några vänner till dem som var på besök) som jag skulle käka middag med. vi åt redigt god kinamat
sedan mötte jag och claire som var med på middag upp några andra och så gick vi och vevade loss på ovan demonstrerade ställe. har nog aldrig svettats så mycket
den här känner ni ju igen, och på a-mani var toan gyllene. fräscht och så
a, ni fattar. nu är jag utmattad och luktar fortfarande svett och rök (de röker inomhus överallt) fastän jag duschat i 20 min. ska försöka falla in i dvala nu. hoppas ni har (?) en trevlig kväll!

1 kommentarer

Mormor

20 Aug 2012 10:12

Du verkar ha ett spännande liv, bra att du åkte med.Du är ju nyfiken och utåtriktad så du får nog ut väldigt mycket av din tid over there? El. under there?

Kommentera

Publiceras ej