thy strongest weapon be thy apathy

0kommentarer

det blev inget bloggeliblogg igår, fick för en gångs skull en hyfsad natts sömn. det är något som jag redan har sumpat ikväll. har rullat runt och gottat mig i skolarbete hela kvällen, och jag måste säga att om studietakten fortsättr så här i china så måste jag droppa en kurs för att klara av käre gamle jensen gymnasium. jag tänkte att jag i all korthet, och självfallet i brist på annan revolutionerande information, skulle visa er två bilder på mitt numera upppopade rum. magdan fyndade fina tyger på en tygmarknad;
nu har jag birdies i hela rummet, ett djur som passar bättre på tyg än i verkliga livet. det vet jag att min käre jennis håller med om. imorn ska jag på polisförhör för mitt uppehållstillstånd. är den enda i familjen som inte har ett ännu och mitt 30-dagarsvisa utgår på tisdag... woho livin on the edge!
ta hand om er, gud bevare er. 

Kommentera

Publiceras ej