timmen är slagen

1kommentarer

kära fränder, 
igår blev det inget bloggeri pga en kväll av nöjen. dessa nöjen har jag i korthet dokumenterat md min mobilkamera men orkar inte föra över bilderna till datorn ikväll. timmen är sen här i kina förstår ni. mer om gårkvällen blir det istället imorn. ikväll har jag ägnat mig åt en liten familjefest på skype som var mycket trevlig! det är inte alla som har turen att ha sådana små hjärtegull i sin närhet. därför tänker jag nu istället dela med mig av två små stillbilder som jag tog i hemlighet på mina bebisar hemma i gbg. bara för att de är så söta! NJUT! pok

1 kommentarer

Maria

27 Aug 2012 11:51

Så bra det finns skype ;-) Känns nära...speciellt om det värmer. Kram Maria

Svar: Ja skype är en alldeles utomordentlig uppfinning! Ta hand om dig! Kram
jul

Kommentera

Publiceras ej