funktionsnedsättning

1kommentarer

nej alltså det här funkar inte. jag har inte tid och ska jag vara ärlig är det inte särskilt kul att blogga. tycker ni kanske att jag borde uppdatera på facebook istället, typ ett album med kinabilder? eller är det lite lame kanske... jag får se, måste bara hitta den rätta andan igen. ska verkligen försöka! helgen har varit rolig som alltid, och för kort som alltid. vill bara leva i helg just nu faktiskt, vardagen är stressig och grå. på tisdag har jag mina andra slutexamination, som jag av någon anledning inte är nervös inför, trots att jag inte läst boken som vi ska diskutera. det är engelska så jag känner att det löser sig. egentligen borde jag göra mina läxor nu men jag kan bara inte. det är för tråkigt. usch, hatar söndagar. och hatar måndagar. sitter för övrigt just nu och facebookchattar med en okänd kinesisk tjej som precis la till mig, och som jag är ganska säker stöter på mig. vet inte om det är oroande eller kul. ska låta er veta hur det slutar. puss och kram

1 kommentarer

Mamz

04 Dec 2012 08:12

Neeeeej! Jag tycker du ska ha kvar bloggen, men du kan ju sänka kraven lite. Vi förväntar oss inte en roman varje gång och överlever om du inte skriver något varje dag. Invänta julfriden så får du nog inspiration igen! Kram sötis!

Kommentera

Publiceras ej