last night

0kommentarer

och så kör vi ett inlägg till, skämmer bort er idag, men det blir bara en mini. vill säga ett- TILL MAMMA: du började banne mig inte använda bh förrän du var 30 så inget stenkastande i glashus och sen två- igår var sista kvällen för våra gäster (jacob, farmor o reidar) här i kina så jag tog med mig brorsan ut på äventyr. det slutade med att han jag och lecy hängde on top of the world, gjorde gangnam style i hissen och sjöng karaoke till klockan halv fyra. fet kväll helt enkelt. ska visa de döroliga bilderna på hur det såg ut när vi försökte (gangnam)styla:
lecy och jacke åker seriöst ned en våning och upp igen för att hinna förbereda sin pose när jag står redo med kameran. men hann inte ändå...
så dörrarna stängdes.
tredje gången gillt helt enkelt. bra kväll

Kommentera

Publiceras ej