trötthetsdöden

0kommentarer

NU era små köttnackar ska ni få en saftig juluppdatering! jag har ju trots allt lov så borde ju kunna uppdatera. ELLER VÄNTA LITE. HAR JAG LOV ELLER??? NÄÄÄÄ DET HAR JAG FAN INTE. jävla skitliv ibland alltså. det här med att distansgymnasiet inte har jullov alltså. det är segt som snor. aint no rest for the wicked dock, det vet ni ju. hur som helst självömkan åsido så har jag precis avslutat en inlämning i alla fall så är rätt nöjd. därför tänkt jag försöka bomba bloggen med lite nytt material. först, julafton i mittens rike: 
här är den äntligen mamma, bilden du har väntat på- köttet på gatan. så här ser det ut lite överallt i kina, ofta kan man se ännu goare saker. men om man kikar noga på den här bilden ser man revbenen i mitten av allt köttpynt.
så här såg det ut på julaftonsmorgon, vi var ett 30- tal svenskar som samlades och spelade brännboll och drack bärs i 15 graders värme och sol. riktigt mysigt faktiskt.
sen käkade vi julmat osv, och som mästerpiraten jag är så hade jag kirrat 2011 års kalle anka till klockan tre. fast vi kollade klockan fyra. och så fick vi se nidbildsjuden också, tji fick ni liksom.
efter det kom pa... nä jag menar tomten in med något som bara kan beskrivas som bindor i hela ansiktet, men tydligen var det bomullspads. paketdags helt enkelt, och i fick jag alla att rimma.
och typ lite så här efterbliven såg jag ut på julafton, fast bandet i håret hade jag mest som paketsnöre runt halsen, jag är ju ingen hårbandstjej alltså. det var det helt enkelt, china christmas! pok
 

Kommentera

Publiceras ej