okonkwe

1kommentarer

hallihallå, tillbaka till vardagslivet och så vidare, nu när andre har flugit tillbaka till sverige. dessvärre har jag återigen ett berg av läxor nu, snart dags för mina första slutexaminationer i svenska skolan. nervigt faktiskt. min kära vän amerikanska anna (vars spännande liv ni kan läsa om här) hade en sådan eminent idé om att posta lite tumblr- bilder från sin stad, så jag tänkte att jag kan ge er en överblick över min stad, från allas vårt kära google:
typ här bor jag. i ena hörnet av staden nära havet. ganska trevligt faktiskt. återkommer snart med lite fler bilder från lovet! pokisar
 

1 kommentarer

greetings from america

15 Nov 2012 08:18

Ser ut som New York ju! Ytterst bra idé ja, dock är det kanske inte min stad längre, bra timing och så. Vet att du alltid gör bra ifrån dig i skolan min vän. Saknar uppdateringar från dig, du är för blogglat, skärp dig!

Kommentera

Publiceras ej