jag vinner

0kommentarer

jag har ju inte så mycket visuellt att show for så att säga när jag pluggar dagarna i ända, så jag tänkte att jag ska försöka börja komponera några små slags listor med diverse småfakta om allt möjligt här i livet, men framförallt kina då såklart. var och en med sitt eget tema förstås. det låter väl GÖRkul som man säger i göteLAborg. tänkte till exempel börja med att göra en med tema som lyder:
irrelevanta saker som är bra med kina:

- engångsrakhyvlarna man köper här är så JÄKLA bra verkligen. superbra
- vill man banta så är kina golden, förutsatt att man käkar kinesiskt då. jag har verkligen tappat vikt
- majskolvar är asbilliga och asgoda!!!!!
- en 0,5a cola zero kostar 3,50 på 7eleven
- har man mindrevärdeskomplex som västerlänning kan man flytta hit för en egoboost. folk gillar att stirra
- är man socially awkward som jag kan man tvinga andra människor att göra jobbiga saker genom att spela jag-snackar-inte-kinesiska-kortet. sjukt användbart
- man kan köpa öl för 19 spänn styck på finrestaurangerna
 
lite så ser det ut. nästa gång en seriös lista. nu ska jag plugga bio. posselipouss
 

Kommentera

Publiceras ej