plugghora

0kommentarer

hallihallå, min dag idag har varit sinnessjukt frustrerande och stressig, men den slutade ganska bra till slut faktiskt. det har varit mycket att ta tag i med skolan, både här och hemma, men nu är allting uppstrukturerat och klart i alla fall. hade mitt första möte idag med lukasz, min mentor på korr och det gick finfint. annars då? hoppas allt är bra med er. jag har börjat tappa färgen nu, inte bara p.g.a mitt vardagliga zombiemode, utan för att solen inte har visat sig i kina på ett tag. skärpning säger jag. för att ytterligare demonstrera hur mycket jag pluggar ska jag visa en bild: 
 
här är min lilla hackerstation där jag sitter och trycker in kunskap som heroininjektioner. jag är inte beroende än av någon oförståelig anledning
och så tänkte jag att ni ville se hur det ser ut när jag käkar donken i kina. alltså ni kanske tycker det ser osmakligt ut, men jag som är ett svinigt odjur när det kommer till bordsskick blir verkligen hungrig när jag ser på bilden. ljuva dubbla double cheese.
natti natti raringar!

Kommentera

Publiceras ej