that's what destiny is

0kommentarer

 hej, hur är läget? bra hoppas jag. jag tänkte faktiskt knäppa lite mer vardagsbilder a la kina idag, men vet ni vad? DET REGNAR I KINA IDAG. attans alltså. inte för att det alltid är solsken, det är ofta disigt pga luftfuktigheten, men regnar gör det sällan. det var faktiskt ganska befriande, förutom det faktum att vi inte äger ett paraply så drunknade ju lite halvt på vägen hem. 
den här veckan är alla i skolan förutom oss seniors iväg på skolresa så vi har skolan för oss själva. det betyder att vi kan beställa mat och grejer, fräckt va? bara det att idag beställde de pizza. så det var ju rätt chill för mig när jag fick gå ut i regnet och köpa kinesisk snabbmat istället. men jag ä inte bitter. annars har jag inte så mycket mer att tillägga. nästa vecka får vi besök för första gången! magdans föräldrar kommer hit, och andre. det ska bli kul att visa kina litegranna. puss och kram på er.

Kommentera

Publiceras ej