tisdagsdimma

1kommentarer

hej och hå, förlåt att jag inte uppdaterar, men har faktiskt inte så mycket intressant att säga er just nu. life of chna flyter på, mycket plugg och vädret börjar bli kallare. nuförtiden ligger det på en ca 27 grader vilket betyder att man kan promenera i normal takt ute utan att svettas. gött ere. de senaste två kvällarna har jag hängt med min vän cedric på en plats som jag tror kommer bli en av mina favoriter här i kina. superball verkligen, jag försökte ta en bilde men det ser inte alls lika häftigt ut. ska visa: 
det är en takterass kan man säga, i ett 31- våningshus där man har utsikt över hela vår del av senzhen och havet. var där på kvällen igår och det är så fräckt verkligen, man får sinnesfrid däruppe. här kommer en till bild från hegen: 
på kim med sex on the beach, hon är min schinken och på något sätt klippa här i kina. och sist men inte minst, det här gör jag just nu: 
målar teaterdesignscener och käkar nutellamackor. en helt vanlig kinakväll helt enkelt. kom för övrigt på att jag inte visat er som inte redan sett på facebook bilderna från när jag blev pajad i ansiktet. ska försöka slänga in dem imorn. nu- tvbelöning. PUSS

1 kommentarer

Mamz

17 Oct 2012 08:39

Jahaja och vad GÖR man på den där takterassen? Dricker drinkar eller pluggar? Undrar också om brödet under nutellan är egenbakat glutenfritt?
Annars ser det härligt ut! 27 grader skulle jag nog kunna stå ut med ett tag! Puss min lilla fina!

Kommentera

Publiceras ej