vardagsliv

0kommentarer

hej vänner, jag ska fatta mig kort idag för jag tänkte satsa på att få en riktig natts sömn (är du stolt nu mamma?). så jag slänger bara in lite vardagsbilder, hörde att de var saknade. voila- life of china: 
 
jag vet tråkigt med matbild, men ville bara visa hur det ser ut mest var och varannan dag när vi är ute och käkar på vår favvorestaurang. älsklingsnachos alltså. jag har seriösa känslor för dessa nachos. vi har ett så okomplicerat förhållande, det gillar jag.
mina två små favoritmongon vid poolen
fader min på en av våra scootrar/elcyklar/cyklar, vi har ju samlat på oss tre hittils. exklusive den som blev stulen..
och till sist något som varit en av de största lättnaderna på senaste, en riktig tyngd lyft från hjärtat. jag har ju aldrig riktigt förstått vad papsen jobbar med, när ma frågar så blir det alltid utsvävande utläggningar om avancerad teknik och så vidare. har känt att det knusslats lite med det här med hans jobb, och i förrgår fick jag svaret på varför, och också varför vi flyttade till kina:
han jobbar inte alls med avancerad teknik, han äger ju en kopia- shop. och då var det ju såklart helt förståeligt att han ville flytta till kina, med tanke på att det är här huvudkontoret, och den största marknaden finns. det känns skönt att ha det uppklarat i alla fall. 
nu ska jag nana. pusseli
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej