what's crackin boo

0kommentarer

älsklingar förlåt. det har varit helg och ska jag vara ärlig så är bloggen inte min prio nummer ett just nu. men ni är ju det såklart. hur som helst, det händer mycket i studieland i alla fall, skickade in min första korruppsats igår, gissa vad den handlade om? eminems låt stan!!!! happy girl liksom, gillar engelskakursen so far så att säga. annat i studieväg? imorn ska vi spela upp vår del av pjäsen othello som vi har omkonstruerat och fixat med. det ska bli trevligt. ni ska få se bild här nedan. helgen var bra för övrigt, partade som vanligt och så matchmakeade jag lite också, det är ju alltid trevligt när man kan hjälpa till liksom. hur som helst:
 
bild från min sushisöndagsmiddag med cedric t.v och mathieu t.h
en bild från vårt genrep idag, valen som bianca, jag som desdemona med biancas hår och jiyun som othello
och här har ägaren fått tillbaka sitt hår. de två starka kvinnokaraktärerna i pjäsen poserar på koreanskt vis innan vi ska in och bli mördade.
puss och kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej