dagens

0kommentarer

ärade vänner, här kommer dagens kinarapportering. idag har jag gjort absolut INGENTING intressant eller av något nyhetsvärde för er. jag köpte min morgonkaffe, gick till skolan, var i skolan, gick hem från skolan, pluggade vid poolen (en liten aristokratvana jag har lagt mig till med), kollade på en film och nu sitter jag här. imorgon ska jag för förhoppningsvis sista gången till polisstationen för att återigen försöka få mitt uppehållstillstånd. jag har ju verkligen förtjänat det kan man säga. 
annars då? allt bra med er? hoppas att allt är bra med er i alla fall. hörde att temperaturen varierar mellan 5 och 20 grader hemma. den härliga svenska stabiliteten. den saknar man. inga bilder får ni idag heller. om ni inte vill ha ett bifogat worddokument om Charles Darwin. nä just det.
ha en trevlig kväll raringar!

Kommentera

Publiceras ej