ett skänk från ovan

1kommentarer

e de inte de ena så e de de andra sa flickan som blödde näsblod. och tro fan det, jag känner mig sjukt näsblödig. svenska skolan strular, visumet strular (men det har jag ju löst nu som den kämpe jag är) och jag har något som ser misstänkt ut som loppbett på framsidan av kroppen. inte för att jag vet hur loppbett ser ut men magdan sa att det kunde vara det. annars är det ju som tur var BARA utslag. inte alls otrevligt och oroande. MEN förutom det ovan nämnt så mår jag bra, kina är bra och jag är äntligen tillbaka i shenzhen som växte i mina ögon under frånvaron. har spenderat en timme vid min älskade pool och nu ska jag bita tag i berget av läxor som väntar mig. här får både lärare och elever en stroke om man är borta i en dag. ser fram emot att träffa mina friends igen dock. och helg. och så. här är några ytterligare bilder från vårt beach retreat! enjoy!
mina seniors (jag är delaktig som matframplockare ja)
vår chinalunch
slutpositionen i vår GRYMMA hejarramsa. det hade lätt gått att photoshoppa in var och en av oss på en toastol inser jag nu. och jag har som synes väldigt roligt.
bästa advisory 12 earth
pok
 

1 kommentarer

jul2

06 Sep 2012 22:40

du har gjort fashion av din tröja!!! så stolt!

Kommentera

Publiceras ej