jordan's

0kommentarer

hallå i stugan och så vidare, vad händer i kina idag undrar ni? jo idag har jag varit i skolan, såklart, hämtat mitt RESIDENTS PERMIT- JA JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS till mig, det har jag förtjänat kan man ju säga. sedan har jag nu i kvällas käkat middag med några vänner, koreansk gimbap (typ koreansk sushi). gillar riktig sushi bättre. lax ska inte underskattas. därför har jag inget av massivt värde i bildväg att dela med mig av. jag vet att ni alla undrar (det luktar hybris här, jag vet) vad jag pratade om i förra inlägget. tyvärr måste jag av PERSONLIGA skäl hålla det hemligt här på bloggen, men frukta ej, jag kommer att kommunicera det till merparten av er på något sätt. nu ska jag sova. PUSS OCH KRAM
börjar kanske bli lite mycket julia-säger-hej-bilder nu... förlåt... ska bättra mig... snart.... 

Kommentera

Publiceras ej