yalla yalla

0kommentarer

NIHAO, ja ni vet ju, inte mycket liksom. nu har hela veckan gått, jag har skrivit så sinnessjukt många uppsatser, och om tre och en halv timma drar jag tll thailand, wooooop. har mest pluggat i veckan, samt bestämt mig för att flytta helgen eftersom jag lämnar lilla shekou idag, lördag. därför blev det helg torsdag fredag istället, hade fortfarande drinkblå tunga när jag kom till skolan på fredagen. så jäkla galen alltså. hur som helst, packar lite nu, det är ju cirkus trettio grader i bangkok just nu. klagar inte. hoppas ni alla får ett fint lov, eller en fin vecka, det ska jag ha. ska ta bilder på paradiset också, oroa er inte. om jag har internet kanske jag kan slänga upp en bild. kolla instagram också! det brukar kännas mindre jobbigt för mig att uppdatera liksom. puss och kram

Kommentera

Publiceras ej